close

“Απόβαση” αμερικανικών πολυεθνικών στον ελληνικό τουρισμό

Four Seasons, Ritz-Carlton, Marriott και Caesars hotels “σφραγίζουν” τη συμφωνία Τσίπρα-Τραμπ

 

Στο στόχαστρο Αμερικανών επενδυτών έχει μπει για τα καλά ο κλάδος του τουρισμού. Η συνέχεια της επίσκεψης του Έλληνα Πρωθυπουργού στην Ουάσινγκτον αναμένεται να είναι ιδιαίτερα θερμή. Και ο τουρισμός δείχνει να βρίσκεται στην αιχμή.

Άλλωστε εντύπωση προκάλεσε και η αναφορά του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, στα συνεχή ρεκόρ του ελληνικού τουρισμού που καθοδηγούν την ανάκαμψη της οικονομίας.

Η αρχή έχει γίνει από πέρυσι με την είσοδο στην ελληνική αγορά της Wyndham, η οποία έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιο της ήδη πέντε ξενοδοχεία (Wyndham Grand Athens, Wyndham Loutraki Poseidon Resort, Ramada Loutraki Poseidon Resort, Wyndham Garden Attica Riviera και Ramada Plaza Attica Riviera) και τα σχέδια της φαίνεται ότι θα έχουν και συνέχεια.

Σημαντική είναι και η επάνοδος της Marriott, αφού η Ελλάδα αποτελεί «ζωτικό χώρο» επέκτασης του αμερικανικού ομίλου, σύμφωνα με τους εν Ελλάδι εκπροσώπους της εταιρείας. Η επανεμφάνιση της Marriott στην Ελλάδα, ξεκίνησε από την Κρήτη, όπου εντάχθηκαν στο δίκτυό της ξενοδοχεία της εταιρείας Ledra Hotels and Villas. Ενώ, είχε προηγηθεί η συμφωνία της Marriott με τον όμιλο Χανδρή, προκειμένου από το 2018 να λειτουργήσει στο ακίνητο του πρώην ξενοδοχείου Metropolitan στη συμβολή της Λ. Συγγρού με την παραλιακή, ως το νέο Athens Marriott, το οποίο σύμφωνα με τους ιθύνοντες θα αποτελέσει την “ναυαρχίδα” του Ομίλου στην χώρα μας. Η Marriott όμως δίνει το παρόν και στην Πάτρα με το εμπορικό της σήμα Moxy Hotels για το ιστορικό ξενοδοχείο Moreas.

 

Συνολικά η Marriott μετράει ήδη 11 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι ενταγμένα σε εμπορικά σήματα της πρώην Starwood, με την οποία ενοποιήθηκε. Ο ενιαίος όμιλος φέρεται να στοχεύει στη λειτουργία 15 ξενοδοχείων στη χώρα μας μέχρι την επόμενη χρονιά (2018).

Επίσης, ένα ακόμη εμβληματικό brand του Ομίλου Marriott προγραμματίζει την είσοδό του στην ελληνική αγορά, η διεθνής αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων «The Ritz-Carlton». Με τη Ritz-Carlton, την αμερικανική αλυσίδα που διαχειρίζεται 91 ξενοδοχεία και resorts σε 30 χώρες, είναι σε επαφή η Grivalia Properties, για να αναλάβει τη διαχείριση του πολυτελούς ξενοδοχείου που θα δημιουργηθεί στην έκταση των Αστεριών της Γλυφάδας.

Διαβάστε επίσης – “Απογειώνονται” οι αφίξεις Αμερικανών τουριστών το 2018

Την είσοδό της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά με την ανάληψη της διαχείρισης του «νέου» Αστέρα Βουλιαγμένης, εγκαινιάζει η ξενοδοχειακή πολυεθνική Four Seasons Hotels and Resorts, που θεωρείται ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του πολυτελούς τουρισμού. Η λειτουργία του Four Seasons Astir Palace, τοποθετείται για την άνοιξη του 2018, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η εκτεταμένη αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεών του.

Διαβάστε επίσης – Αστέρας Βουλιαγμένης: Το νέο “διαμάντι στο στέμμα” της Four Seasons

Η μεγαλύτερη επένδυση όμως στον ελληνικό τουρισμό ετοιμάζεται να γίνει από το πασίγνωστο brand του Λας Βέγκας, Ceasars Entertainment. O 4ος μεγαλύτερος όμιλος resorts και casinos στον κόσμο και ιδιοκτήτρια εταιρεία του θρυλικού καζίνο του Λας Βέγκας, Ceasars Palace, βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές με την ελληνική κυβέρνηση για μία μεγάλο εύρους τουριστική επένδυση στην παραλιακή ζώνη της Αθήνας, πιθανότητα στο Ελληνικό. Το “φλερτ” ξεκίνησε μετά από επαφές της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, στις ΗΠΑ και την επίσκεψη της εκτελεστικής αντιπροέδρου του ομίλου, Τζαν Τζόουνς στην Αθήνα πριν λίγους μήνες, όπου είχε κατ’ιδίαν συνάντηση και με το Πρωθυπουργό. Το σχέδιο που παρουσίασε στην ελληνική κυβέρνηση μπορεί να φτάσει ως και τα 3 δις ευρώ σε βάθος δεκαετίας, δημιουργώντας 25.οοο νέες θέσεις εργασίας, εκ των οποίων οι 5.000 μόνιμες.

Διαβάστε επίσης – Στο πλευρό του ελληνικού τουρισμού και της Έλενας Κουντουρά ο Αμερικανός πρέσβης

Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό γιατί είναι εξαιρετική ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό η είσοδος στην εγχώρια αγορά τόσο μεγάλων αμερικανικών ξενοδοχειακών πολυεθνικών. Όλοι αυτοί οι μεγάλοι όμιλοι διαχειρίζονται κάθε χρόνο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών/ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι συμφωνίες που κλείνουν με μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς που ελέγχουν τα 35-40 εκατ. Αμερικανούς τουρίστες που ταξιδεύουν κάθε χρόνο σε Ευρώπη και Ασία, είναι ικανές να ενισχύσουν έναν προορισμό σε άνευ προηγούμενου επίπεδα.

Οι Αμερικανοί τουρίστες με δυο λόγια δύσκολα εμπιστεύονται μη Αμερικανικά ξενοδοχειακά brand εκτός ΗΠΑ. Και η αυξημένη παρουσία μεγάλων αμερικανικών brand στην Ελλάδα θα ενισχύσει την ήδη σημαντική (αύξηση ως και 30% φέτος) τουριστική κίνηση από τις ΗΠΑ.

Κι αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το Υπουργείο Τουρισμού έχει προγραμματίσει να φέρει 1000 και πλέον εκπροσώπους από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους ταξιδιωτικούς οργανισμούς των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα, τον ερχόμενο Απρίλιο, όπου θα διοργανωθεί το ετήσιο συνέδριο της ASTA, της ένωσης αμερικανικών τουριστικών γραφείων, για να εκπαιδευτούν στο ελληνικό τουριστικό προϊόν και να γνωρίσουν νέους ελληνικούς προορισμούς, τότε πρέπει να κάνουμε λόγο για ένα μοναδικό momentum.

Διαβάστε επίσης – “Χρυσωρυχείο” η Αμερική για τον ελληνικό τουρισμό !

Οι “γνώστες” πλέον Αμερικανοί tour operators και ταξιδιωτικοί πράκτορες θα ενισχύουν με ακόμη μεγαλύτερες ροές τα ελληνικά νησιά χειμώνα-καλοκαίρι και οι αμερικανικές επενδύσεις σε ξενοδοχεία και resorts χρόνο με τον χρόνο θα “φουσκώνουν” την ήδη μεγάλη ζήτηση.

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Comments

Leave a reply

Story Page

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο