close

Το Facebook μπορεί να πει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες όταν σκέφτεστε “διακοπές” !

Με τη νέα λειτουργία των “trip consideration” ads, το Facebook είναι σε θέση να δώσει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες ένα νέο εργαλείο που θα βοηθάει τους χρήστες να αποφασίσουν το πού θα πάνε διακοπές.

Τα ταξίδια ήταν πάντοτε ένας πολύ σημαντικός τομέας για το Facebook. Σήμερα, η εταιρεία ενισχύει και πάλι τις προσφορές της για να βοηθήσει τους παρόχους ταξιδιών να πετύχουν περισσότερες κρατήσεις. Πως? Επιτρέποντάς τους να στοχεύουν τους χρήστες με βάση τους προορισμούς που το Facebook γνωρίζει ότι σκέφτονται σχετικά με τις επόμενες διακοπές τους.

“Trip Consideration” είναι ένα νέο εργαλείο στο οπλοστάσιο των προϊόντων διαφήμισης που είναι ήδη διαθέσιμο στους παρόχους ταξιδιών και είναι διαθέσιμο σε Facebook, Instagram και Audience Network. Αφήνει πλέον τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να προσεγγίζουν τους ταξιδιώτες, ήδη από το στάδιο της αναζήτησης προορισμών, πολύ πριν από την πραγματοποίηση μιας κράτησης.

Christine Warner, Head of travel στο Facebook, εξηγεί ότι σύμφωνα με την έρευνα του Facebook, κατά μέσο όρο υπάρχει ένα διάστημα 43 ημερών μεταξύ της απόφασης για να πάει ένας χρήστης ταξίδι και της απόφασης σε ποιον προορισμό να πάει.

 

Tags: , , ,

No Comments

Leave a reply

Story Page

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο