Τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η Mastercard παγκοσμίως για τον τουρισμό μέσω των νέων τεχνολογιών, παρουσίασε στο Διεθνές Συνέδριο “Next is Now”, η Country Manager, Άσπα Παλημέρη. “Τα δεδομένα πληρωμών μπορούν να αναδείξουν προορισμούς“, τόνισε η κα Παλημέρη κατά την τοποθέτησή της παρουσιάζοντας τις συνέργειες με δημόσιους φορείς της Mastercard ανά την υφήλιο.
Στόχος της Mastercard είναι να δημιουργεί εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών της και να τους φέρνει κοντά σε αυτά που αγαπούν. “Οι άνθρωποι ψάχνουν εμπειρίες και όχι προορισμούς πλέον“, ανέφερε η κα Παλημέρη. Ενώ, έκανε λόγο και για την πρόσφατη καμπάνια “Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders” για την προώθηση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού city-break προορισμού, που προωθεί τρεις βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της. Οι τρεις εμπειρίες σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την συνεργασία αυτή και εμπνέονται από την Φιλοσοφία, τη Γαστρονομία και τη Κλασσική Αθήνα και αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας.